Piękne jest to, co podoba się całkiem bezinteresownie... I.Kant
Online Slots
UK Casinos


Google.pl

Swiat Polska


Zadaj pytanie



SONDA
Okres wiosenno-letni sprawia ze...

Zaczynam dbac o siebie.Duzo cwicze, ide do kosmetyczki i fryzjera
Dbam szczegolnie o włosy i skore głowy.
Zawsze dbam o siebie bez wzgledu na pore roku.
Nie zwracam na takie rzeczy przesadnej uwagi.
wtorek, 19 grudnia 2006
SPALAJ KALORIE PODCZAS ŚWIĄT;)
Sprawdź, ile kalorii spalasz podczas zwykłych czynności. Obliczenia wykonano dla osoby ważącej 70 kg (co oznacza, że jeśli ważysz mniej, spalasz nieco mniej).
- kupowanie i przyniesienie do domu choinki 357 kcal
- wałkowanie ciasta 170 kcal
- ubijanie ziemniaków na purée 170 kcal
- zmywanie po dużym obiedzie 157 kcal
- chodzenie po sklepach (przez godzinę) 157 kcal
- przedświąteczne zakupy (dźwiganie siatek przez pół godziny) 170 kcal
- dekorowanie mieszkania 247 kcal
- pisanie kartek świątecznych (20 sztuk) 123 kcal
- pakowanie prezentów 136 kcal
- rozpakowywanie prezentów 102 kcal
- śpiewanie kolęd 129 kcal
- całowanie się pod jemiołą (lub w ogóle;))122 kcal
- odkurzanie igieł z podłogi 170 kcal
- lepienie bałwana 238 kcal
- chodzenie po śniegu (przez godz.) 340 kcal
- przedzieranie się przez zaspy (przez godzinę i jeśli będzie śnieg;)) 408 kcal
- przymierzanie ubrań przed sylwestrem (10 razy) 170 kcal
- szybkie tańce (przez godzinę) 306 kcal
- odgarnianie śniegu (przez godzinę) 306 kcal
- zgarnianie śniegu z samochodu 170 kcal
- walka na śnieżki (przez godzinę) 544 kcal
- rąbanie drzewa do kominka (przez godzinę) 408 kcal
- odśnieżanie (przez godzinę) 408 kcal
- jazda na łyżwach (przez godzinę) 476 kcal
- saneczkowanie (przez godzinę) 476 kcal
- jazda na biegówkach po płaskim terenie (przez godzinę) 612 kcal
- wypychanie samochodu z zaspy 510 kcal
- oglądanie telewizji (przez godzinę) 18 kcal

-------------------------

źródło:polki.pl
czwartek, 14 grudnia 2006
Święta... Masz już pomysł na prezenty pod choinkę? Oto moje propozycje:

Dla niej:
-seksowna bielizna
-perfumy
-ciekawa książka
-ładna biżuteria
-ciepłe rękawiczki
-nastrojowa płyta
-etui na klucze
-akcesoria do kąpieli
-odtwarzacz Mp3
-pióro wieczne
-zestaw filiżanek

Dla niego:
-niebanalny krawat
-perfumy
-ciepły sweter
-pamięć przenośna USB(1GB ;) )
-portfel
-maszynka do golenia(?);)
-skórzany pasek
-karty do gry
-zestaw piśmienny
-zestaw narzędzi
-zestaw dla palacza
---------------------
wtorek, 12 grudnia 2006
WITAMINKI NA ZIMĘ
Beta-karoten jest postacią witaminy A występującą w pomarańczowych, żółtych i ciemnozielonych warzywach i owocach. Beta-karoten jest również nazywany prowitaminą A, gdyż jest wstępną postacią witaminy A. Ponieważ organizm przewarza tylko tyle beta-karotenu, ile potrzebuje, nie przyczyni się do zbyt wysokich koncentracji witaminy A - generalnie uznanej za niezbyt bezpieczną, jeśli chodzi o możliwość przedawkowania. Specjaliści nazywają beta- karoten substancją antyinfekcyjną. Przyczynia się ona bowiem do ochrony organizmu przed chorobotwórczymi drobnoustrojami. witamina ta chroni także przed zakażeniami i zapaleniami skóry, błony śluzowej płuc i układu pokarmowego. Stosowanie jej skraca przebieg chorób, jak też eliminuje ryzyko powikłań. ma wpływ na dobre funkcjonowanie naszego wzroku, wzmacnia system immunologiczny. Beta-karoten najkorzystniej działa podawany razem z witaminą E,D,B i wapniem.


--------------

źródło:wm.pl
PIELĘGNACJA PAZNOKCI-CZĘŚĆ II

Przygotowanie dłoni:
Oto kilka praktycznych wskazówek, które pomogą w samodzielnym wykonaniu profesjonalnego French Manicure. Zacząć należy od odpowiedniego przygotowania dłoni. Nakładamy peeling, wmasowujemy delikatnie w skórę dłoni, po czym spłukujemy i dokładnie wycieramy ręcznikiem.
Przygotowanie paznokci
Następny krok to opiłowanie i wyrównanie paznokci. Ważne jest, aby piłować zawsze w jednym kierunku, od zewnętrznego rogu paznokcia do środka, w przeciwnym razie możemy niechcący uszkodzić paznokieć, w najlepszym razie będzie się zadzierał.

Aby nasze ręce były aksamitne w dotyku, moczymy je w olejku lub oliwce, owijamy ręcznikiem i czekamy 15 minut. Potem odwijamy ręcznik i delikatnie odsuwamy skórki specjalnym patyczkiem z gumową nasadką. Dokładnie myjemy ręce ciepłą wodą, wycieramy ręcznikiem.


Malujemy paznokcie

Teraz pora na pomalowanie paznokci pierwszą warstwą lakieru bazowego(czyli tego, który nie jest całkiem kryjący), czekamy kilka minut, aż wyschnie.


Najtrudniejszą rzeczą jest równe pomalowanie końcówek paznokci białym lakierem. Połóż rękę na czymś płaskim (stół, biurko)i trzymaj łokieć ręki, którą malujesz, na tej samej powierzchni.
Namaluj wpoprzek paznokcia prostą linię, jeśli chcesz, aby miały kształt prostokątny, jeśli chcesz, aby były okrągłe, pomocne będą paseczki do naklejania na paznokcie, dołączone do niektórych zestawów do French Manicure. Jeszcze raz pomaluj całe paznokcie lakierem bazowym.

Dla uzyskania lepszego połysku i większej trwałości lakieru pomaluj na koniec paznokcie przezroczystym topem, odczekaj 15 minut aż wyschną i gotowe!

-----------------------

źródło:erodzina.com
czwartek, 07 grudnia 2006
Pielęgnacja włosów zimą


Zima jest trudnym okresem dla naszych włosów. Schowane pod czapką stają się oklapnięte i pozbawione blasku, a mróz i powietrze wysuszone przez grzejące kaloryfery sprzyjają ich elektryzowaniu. Istnieje jednak kilka prostych sposobów, które pozwolą naszym włosom przetrwać zimę w dobrej kondycji.
Pamiętajmy o tym, aby w chłodne dni nie rezygnować z noszenia nakrycia głowy. Jeżeli nawet bez czapki nasza fryzura pozostanie cały dzień idealna, to przecież sinofioletowy nos i zmarznięte policzki na pewno nie dodadzą nam urody. Dodatkowo zimny wiatr powoduje przesuszenie włosów, a pod wpływem niskiej temperatury skóra na odkrytej głowie przemarza, co może spowodować znaczne osłabienie cebulek włosowych.
Czapkę po każdym praniu dobrze jest wypłukać w płynie do płukania tkanin. Ma on działanie antystatyczne, neutralizuje ładunki na tkaninie, więc zapobiegnie elektryzowaniu się czapki i tym samym ograniczy jej „przyklejanie” się do włosów. Czapkę można też spryskać od wewnątrz płynem antystatycznym w sprayu.
Zimą warto zdecydować się na jak najprostszą fryzurę, łatwą do ułożenia tylko palcami lub grzebieniem po ściągnięciu czapki. Również nadmiar produktów do stylizacji, potrzebnych do ułożenia wymyślnej fryzury, nadmiernie obciąża włosy, dodatkowo osłabiając ich kondycję.
Bardzo istotna jest odpowiednia pielęgnacja włosów. W okresie zimowym najlepiej zrezygnować z odżywek „bez spłukiwania” .Takie preparaty, podobnie jak produkty do stylizacji, obciążają włosy, które po zdjęciu nakrycia głowy będą wydawały się przetłuszczone i oklapnięte. Najlepiej sięgnąć po lekkie odżywki, które po aplikacji spłukuje się z włosów. Warto wybrać preparat bogaty w składniki nawilżające włosy, np. D-pantenol czy aloes. Niektóre firmy kosmetyczne wypuszczają specjalne zimowe serie kosmetyków do włosów, które mają za zadanie nie tylko je pielęgnować, ale też zapobiegać elektryzowaniu się włosów.
Gdy mamy więcej czasu, można nałożyć na włosy odżywczy kompres przygotowany z żółtka wymieszanego z łyżką oleju rycynowego lub oliwy z oliwek. Taką miksturę nakłada się na suche włosy, które następnie należy owinąć folią i ciepłym ręcznikiem. Po upływie godziny kompres należy zmyć szamponem.
Zimą najlepiej zrezygnować z suszenia włosów suszarką, aby dodatkowo nie osłabiać ich działaniem gorącego powietrza. Jeżeli jednak nie potrafimy obyć się bez suszarki, lepiej suszyć włosy nieco dłużej, ale strumieniem chłodnego powietrza. Warto również kupić model zaopatrzony w jonizator, który wytwarza wewnątrz suszarki strumienie jonów otaczających i pielęgnujących włosy. Emitowane jony nie dopuszczają do elektryzowania się włosów i sprawiają, że są one miękkie i gładkie.
W okresie zimowym u wielu osób nagle pojawia się lub nasila łupież. Przyczyną łupieżu jest zwykle grzyb mikroskopowy Pityrosporum ovale. Ten mikroorganizm występuje na skórze głowy każdego człowieka, ale w sprzyjających warunkach zaczyna się nadmiernie namnażać. Zimą może być to spowodowane noszeniem czapek ze sztucznych włókien, które nie pozwalają skórze głowy „oddychać”, lub po prostu naszą słabszą odpornością. W przypadku łupieżu należy sięgnąć po szampony dermatologiczne zawierające dziegieć, pirytionian cynku, siarczek selenu lub ketokonazol. Po ustąpieniu problemu szampon przeciwłupieżowy należy stosować zapobiegawczo przez kilka tygodni, np. przy co drugim lub co trzecim myciu włosów.
Zimą powietrze w naszych domach jest bardzo wysuszone, co niestety także wywiera wpływ na wygląd skóry i włosów. Dobrze jest więc zadbać o właściwą wilgotność pomieszczeń, w których przebywamy. Należy je często wietrzyć, na kaloryferach można zawiesić specjalne pojemniki z wodą lub choćby wilgotne ręczniki. Trzeba też nawadniać organizm od wewnątrz, czyli po prostu w ciągu dnia często popijać wodę mineralną.
Kondycję naszych włosów może też osłabić nieprawidłowa dieta. W zimie jemy bowiem mniej owoców i warzyw, a więcej wysokokalorycznych produktów, które nie dostarczają odpowiedniej ilości witamin i mikroelementów. Warto więc wzbogacić zimową dietę na przykład w różnorodne kiełki (pszenicy, słonecznika, rzodkiewki, brokułów), które są skarbnicą wielu dobroczynnych substancji odżywczych. Kiełki można wyhodować samemu lub kupić w sklepach ze zdrową żywnością i dodawać je do kanapek lub sałatek. Dla zdrowia naszych włosów dobrze jest zjadać na śniadanie odżywczą owsiankę, do której można dodać pestki słonecznika, dyni lub orzechy.

------------------

źródło:kafeteria.pl
22:24, mroofka2 , Włosy
Link Dodaj komentarz »
 
1 , 2